دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011
همه چي اينجا...
میگی نه بیا اینجا ببین!!!..

 

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی دسامبر Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011

 

100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا دسامبر 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری

در پست امروز وبلاگ کاریاب جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه دسامبر 2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. همانطور که می دانید از ماه ژوئن تاکنون دیگر گروه BIE آپدیت مربوط به ویندوز ایکس پی را منتشر نکرده است از همین رو تیم نرم افزار کاریاب نیز از آن زمان تاکنون در اوسط هر ماه تنها آپدیت نسخه Student Edition ویندوز ایکس پی را برای کابران محترم آماده می کند. از آنجا که برخی از کاربران به دلیل اینکه این ویندوز نسخه Professional ویندوز ایکس پی نیست و تعدادی از نرم افزار های جانبی نیز در آن نصب شده است، از آن استفاده نمی کنند در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در این ماه آیدیت ویندوز ایکس پی جدیدی را که توسط یکی دیگر از گروه های معروف به نام Maherz آماده می شود را برایتان آماده کنیم. در تست هایی که از این ویندوز به عمل آمد کاملآ سالم بوده و به خوبی عمل می کند درصورتی که کاربران هم با این ویندوز مشکلی نداشته باشند از این پس دیگر به جای آپدیت تیم BIE آپدیت تیم Maherz را برایتان آماده می کنیم. در این ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. همچنین ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز نسخه Professional ویندوز ایکس پی است و آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سرتر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


 

 توجه:
از اين پس در اواسط هر ماه جديد ترين آپديت ويندوز Microsoft Windows XP Professional SP3 در اين پست قرار ميگيرد در نتيجه شما کاربران گرامي براي دانلود اين ويندوز تنها تا اواسط ماه آينده فرصت داريد.
تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.
توصيه مي کنيم که اين ويندوز را فقط از طريق Boot نصب کنيد و از طريق Upgrade نصب نکنيد.
سريال ويندوز به صورت جداگانه درون فايل ISO قرار دارد توجه داشته باشيد که در هنگام نصب ويندوز از طريق بوت نيازي به وارد کردن سريال نيست اما دوستاني که از داخل ويندوز خود قصد نصب را دارند بايد سريال را وارد کنند.
 روش نصب:
پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar  فایل را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک سی دی خام رايت نماييد.
 قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 

 

لینک های دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط j.azadi
آخرین مطالب

ابزار وبمستر

عکس

دانلود